söndag 24 oktober 2010

With or Withour You

Idag var det tre år sen min pappa gick bort, och eftersom han är spridd i Halland, nära hans brors gård, så var jag och mamma nere i minneslunden i Sigtuna och tände två ljus för honom hör i stället. Familjen har varit tillsammans hela helgen, för att ta oss igenom den tillsammans.

Jag har också tagit tag i min läxa i Grafiskt Design med vår katt Lily som sällskap.
Jag ska ha en "låtsas utställning" på Nationalmuseum som en galen konstnärinna som får all sin inspiration från kastanjer. Hur det kommer sig är för att under första lektionen vi hade om affischskapande så skulle vi ta med oss någonting som vi samlade på eller betydde väldigt mycket för oss. Och jag tog med mig mina kastanjer. Har alltid kastanjer med mig överallt, i mina jackfickor, väskor och på mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar