onsdag 20 oktober 2010

Onsdag

Har jobbat i Adobe Flash idag på jobbet, lyssnat på blues och mått allmänt bra. Sedan var det kvällskursen på Forsbergs som gällde och där visade jag upp min framskissade kastanj som ska vara med på en affisch i skolan. Sedan åker jag hem till min finaste syster och tittade på Chocolat. Den filmen är perfekt när man precis har tittat på väderleksrapporten som säger att det ska bli snö och rusk på fredag. Allt för lite värme, choklad, syster, levande ljus, hemlisar och Mr Johnny Depp. En toppen onsdag med andra ord.

2 kommentarer:

  1. skriver svar her ogsaa jeg ;) :

    tusen takk for kommentaren hvor du fortalte meg om din nye blogg!
    virkelig, det er saa koselig aa lese.
    nydelig inspirasjon!

    haaper du har det bra tilbake i Sverige ogsaa - nyt skandinavia for meg, og herlige byen din, som jeg alltid har hatt lyst til aa besoke :)

    x

    SvaraRadera
  2. Vad söt du är! Jo jag försöker att njuta av Sverige och Skandinavien men oj vad kallt det är! De varnar för snö imorgon! Är inte riktigt beredd på riktigt snöväder ännu, speciellt inte efter min förra vinter i London, jag kommer bli chockad!

    Din blogg inspirerar mig, härligt att vi kan inspirera varandra!

    Har har allt ditt konstnärliga liv gått då? Eftersom du höll på med utställningen osv i våras? :) Är väldigt nyfiken!

    xx

    SvaraRadera