fredag 22 oktober 2010

What a difference a day made

Fredag. Det är dagen i veckan som alltid är lite småkonstig. Det händer konstiga saker, träffar underligt fantastiska människor, spontana utflykter och annorlunda vrickade idéer tar lätt tag i mitt huvud och skakar om kraftigt. Jag vet inte hur jag kan avrunda en egentligen helt vanlig dag som ändå har påverkat mig rätt mycket i tänk och sinne. Skumt.

Jag och finaste syster har spenderat kvällen med mitt Dream Team ifrån Mad Men och drömt oss bort med tyger och vackra kreationer. Jag vill belysa min garderob med annat än min American Apparel uniform som under ett x antal månader helt dominerat och tagit makten över vad som får infinna sig där. Men nu vill jag inspireras på riktigt. Jag och syster insåg precis hur vacker Fendis höst kollektion är, omsvepande och idyllisk. Ge mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar