onsdag 3 november 2010

Onsdag

Ligger i min säng och lyssnar på "Harry Potter and The Order of The Phoenix" audiobook, uppläst av mysfarbrorn Jim Dale. Jag är trött, och vill egentligen sova men kan inte slita mig från att lyssna lite till. Bara lite.

Igår var jag i Högdalen hos min sötaste paddie Johanna och vi hade vår "TV Tisdag", vilken innebär att ligga i sängen, äta popcorn och slaviskt följa kanal 5s tv tablå:


Höjdpunkten för mig är "Sveriges skönaste familjer" och familjen Durmaz helt otroligt söta farfar som är galen i trädgårdspryttlar och slamkurka. För Johanna är det nog "DH" som alla fans säger, och visst det är inte så dåligt det heller!

Imorgon kommer mami med lite grejer till huset och finaste konstnärs Fia kommer på besök. Vi ska laga middag och pyssla är det tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar