måndag 1 november 2010

Dööödagar

Okej, ett dygn i mitt lilla hus. Det känns bra. Städade badrummet så det är helt o.k nu. Men ska fortfarande ha STORstädning i helgen.

Ni vet när man har sånna där dagar när allting bara är jobbigt. När man tittar sig i spegel, hatar sin tvilling som tittar en tillbaka, jobbet börjar med krångel, ont ont ont och kramp i magen och den där ondska dimman som ligger över ens ögonbryn och bara ger huvudvärk. Sen. För att avsluta det hela ville jag få ett helt o.k avslut på dagen och gick till frisören för att jag har länge behövs toppa mitt hår. Tror ni inte att hon klippte för mycket och nu känns det som om jag ser ut som en pojke med svullen mage. Det var min dag. Åh vad jag bara vill att det ska bli morgon nu.
Men käraste syster kommer om två timmar och vi ska dricka kanelte, titta på film och bara ta det lugnt. Hon skänker mig bra energi, min allra käraste syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar