tisdag 23 november 2010

Boneshaker Blues

Jag har tvättat, handlat och städat, och gått på alla möten som jag skulle igår. Credd till mig!
Det är så tråkigt att jag är en sån arbetsnarkoman så att jag bara åker hem på kvällarna. Då fotar jag min middag ännu en gång och läser lite. Åt en utav mina favoritfrukter - granatäpple och fy farao vad det var en vitaminbomb. Det kändes i hela kroppen kan jag berätta. Det stack rejält i näsan av någon anledning..

Igår började jag titta på "Broadwalk Empire". Skit bra! Slår inte "Mad Men", men jag blev så medryckt i hela storyn och den är så snyggt gjord. Älskar alla olika dialekter - amerikanska dialekter på god väg att utvecklas dit dialekterna är idag. Det är häftigt att se. Sen är kostymerna fem av fem med. Så vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar